Звіт

керівника Комунального закладу «Мармуліївський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І –ІІ ступенів – дитячий садок» перед громад кістю за 2018-2019 н.р.

У своїй діяльності Комунальний заклад «Мармуліївський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І –ІІ ступенів – дитячий садок»

керується Законами України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, нормативними документами Міністерства освіти і науки України та власним Статутом затвердженим рішенням X чергової районної ради VII скликання від 23.12.2016 р. № 114-10(ІІ)-VII, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, затвердженими загальними зборами трудового колективу та погоджені з профспілковим комітетом від 07.09.2011 р., розробленими відповідно до Типових правил внутрішнього розпорядку для працівників навчально-виховних закладів України.

Форма власності – комунальна.

Школа розміщена у типовому приміщенні. Корисна площа приміщень складає 1187 м2, юридична адреса закладу: Вулиця Миру 4, с. Мармуліївка, Володарський район, Київська область, 09341, 3-61-45, електронна адреса osvitamar@ukr.net

Мова навчання та виховання у комплексі - українська. Кількість класів за проектом – 9, місць – 168. В навчальному закладі навчаються – 48 учнів та 10 вихованців дитсадка.

Комунальний заклад «Мармуліївський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І –ІІ ступенів – дитячий садок» працює за 5-денним режимом. НВК розпочинає роботу о 8 годині ранку, закінчує о 17 год. Налагоджено чергування по школі як учнів, так і вчителів, розроблено пам’ятку чергового.

Адміністрація навчального закладу приділяє увагу питанню зміцнення матеріально-технічної бази. Кабінети забезпечені меблями, шкільним обладнанням. Навчальні кабінети мають матеріально-технічну базу для виконання навчальних програм.

Належним чином оформлені кабінети, коридори, актовий зал. Створено куточок державної символіки. Значна увага приділяється оформленню інформаційних стендів, в яких висвітлюється життя школи. Є комп’ютерний комплекс у складі 4+1 комп’ютерів, на якому встановлено ліцензійну версію операційної системи Windows XP. Комп’ютерний клас обладнано відповідно до ДСанПіН 5.5.2.008-01 влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації освітнього процесу. Заклад має доступ до мережі Internet. Також за спонсорські кошти школа забезпечена ще одним комп’ютером, копіювальною технікою , аудіо апаратурою.

В школі дотримуються Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу. В належному санітарному стані знаходиться приміщення школи та прилегла територія. Проводиться профілактична робота по запобіганню інфекційних та кишково-шлункових захворювань.

В закладі проводиться робота по охороні праці. Затверджено посадові інструкції відповідальних осіб. Проводяться інструктажі з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності, побуту. Неодноразово питання охорони праці заслуховувались на нарадах при директорові. Про належний рівень організації роботи по охороні праці свідчить той факт, що за роки існування закладу не зареєстровано випадків травмування учнів під час навчально-виховного процесу.

Протягом навчального року було відремонтовано східці за спонсорські кошти. В кінці навчального року матеріалами, придбаними батьками, проводиться косметичний ремонт шкільного приміщення.

Станом на 13.06.2019 року в закладі працює 14 основних педагогічних працівників, 2 сумісники. Вищу кваліфікаційну категорію мають 10 учителів, І кваліфікаційну категорію - 3 учителів, ІІ кваліфікаційну категорію - 1 учитель, «спеціаліст» – 2 учителі.

Атестаційна комісія в закладі створена і діє відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних кадрів та змін до нього. Щороку наказом директора затверджується персональний склад атестаційної комісії, план її роботи.

Координуючи роботу атестаційної комісії, береться до уваги постійне підвищення фахової майстерності шляхом самоосвіти і курсової перепідготовки кожного педагога, забезпечується наступність у всіх науково-педагогічних заходах. Уся робота з педагогічними кадрами спрямована на підвищення професійного та методичного рівня кожного педагога. Для цього забезпечувалось співвідношення масових, групових та індивідуальних форм роботи, традиційних та інноваційних підходів до організації методичної роботи, активних та інтерактивних форм навчання педагогічних кадрів. Практикується проведення ділових ігор, педагогічних дискусій, панорам методичних ідей. Така система роботи з педкадрами в школі сприяла росту педагогічної майстерності. Про це свідчать результати атестації педагогічних кадрів. У минулому році атестовано 2 учителів: Терлецькій Оксані Іванівні присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії», Козаченко Іння Юріївні встановлено відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст другої категорії».

Відповідно до наказу закладу від 04.09.2018 № 20 „Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами у 2018-2019 навчальному році” керівництво методичною роботою в закладі здійснює методична рада. За своїм складом, кваліфікацією та досвідом практичної роботи педагогічні працівники закладу спроможні розв’язувати питання методичної роботи. Педагоги закладу працюють над проблемою: „Формування морально–духовної особистості, яка успішно самореалізовується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал”

Усі форми науково-методичної роботи будуються для зростання професійної майстерності вчителя. Особливе місце в цьому відводиться методичному кабінету, який є основною базою для проведення всіх видів методичної роботи й організаційних форм самоосвіти педагогічних кадрів. У ньому зосереджені шкільні нормативно-правові документи, програмно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу, портфоліо педагогів, папки з матеріалами методичних об’єднань, семінарів, педагогічних читань. В школі створена рада методичного кабінету, яка втілює в життя кращі зразки педагогічного досвіду. Рада розглядає плани роботи шкільних методичних об’єднань, спрямовує їхню діяльність на підвищення фахової підготовки педагогів відповідно до потреб навчально-виховного процесу; координує методичну роботу з учителями, допомагає складати графіки засідань методичних об’єднань, заслуховує звіти їх керівників. Структура методичної роботи включає взаємозв’язані та взаємодіючі елементи, що відповідають меті та завданням, які стоять перед педагогічним колективом. У закладі працює три методичні об’єднання педагогічних працівників: психолого – педагогічний семінар учителів–предметників, вчителів початкових класів та вихователів ДНЗ, класних керівників. В закладі творчо працюють вчителі, яким притаманна висока загальна культура й ерудиція, компетентність, професіоналізм, інтерес до нового прогресивного.

В школі проводяться методичні тижні, майстер-класи, творчі звіти. відкриті уроки, на яких відбувається показ кращого досвіду, пропаганда нових педагогічних надбань і актуальних питань методики. Кожен педагогічний працівник займається самоосвітою.

У дитячому садку функціонує 1 різновікова група, яку відвідує 10 вихованців дошкільного віку. Вихователь Оранська Т. М. вивчає та розвиває творчі здібності дітей різного віку, впроваджують педагогічні технології, які сприяють фізичному та розумовому розвитку дітей, дбає про те, щоб кожен крок був мандрівкою до джерел мислення і мови, щоб була наступність у проведенні цієї роботи. Вихователь підтримує зв’язок з вчителем, що буде навчати дітей у 1 класі, працює спільно над темою „Розвиток творчої особистості дитини”. Діти забезпечені триразовим харчуванням за рахунок шефської допомоги та батьків. В дитячому садку на достатньому рівні організована навчально-виховна робота. Питання про наступність роботи садочка та вчителів початкової ланки розглянуто на засіданні педагогічної ради.

Працюємо за кабінетною системою. Добре обладнані кабінет української мови та комбінована майстерня на 15 місць. Потребує оновлення матеріальна база кабінету фізики, майстерні, методичного забезпечення кабінетів. Відповідно до Інструкції з обліку дітей та підлітків шкільного віку, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2000 №646 за закладом закріплено територію обслуговування 2 га.

Адміністрація та педагогічний колектив закладу дотримуються вимоги чинної інструкції щодо контролю за станом відвідування навчального закладу. Всі випускники 9 класів здобувають повну середню освіту.

В навчальному закладі на належному рівні здійснюється робота, спрямована на реалізацію основних завдань щодо охорони дитинства та соціально-правового захисту неповнолітніх.

За даними соціальної паспортизації у закладі навчається 2 дітей позбавлених батьківського піклування, 2 дітей-інвалідів, 3 дитини – потерпілих в наслідок аварії на ЧАЕС, 21 дитина з багатодітних сімей. Одна дитина охоплена інклюзивним навчанням.

Всі учні школи та вихованці дитячого садка охоплені гарячим харчуванням, яке здійснюється за рахунок батьківської плати та фінансування з районного бюджету на дітей, які знаходяться під опікою та інклюзією; на пришкільній ділянці за допомогою працівників школи вирощуємо картоплю та інші овочі для шкільної їдальні, за рахунок чого харчування дітей школи стало більш продуктивним і економним.

Адміністрація закладу проводить роботу по реалізації державної політики в сфері освіти, практикує різні форми контролю, який узагальнюється довідками, інформаціями, наказами.

Загальне управління забезпечує директор та органи громадського самоврядування: рада школи, піклувальна рада, батьківський комітет, учнівське самоврядування.

Психологічним супроводом навчально-виховного процесу керує заступник директора та соціальний педагог. Для дітей, що мають агресивну поведінку організовано корекційні заняття „Навчаємось спілкуванню”, „Спілкування без конфліктів”. Організовано цикл бесід та лекцій з правової тематики: „Справа твого життя” „Кримінальний Кодекс України” , „Здоров’я та шкідливі звички” , „Права дитинства”.

В закладі розроблені та виконуються норми техніки безпеки і охорони праці відповідно до Законів України „Про працю”, „Про охорону праці”, „Про пожежну безпеку”, „Про дорожній рух”. Розроблено посадові інструкції з охорони праці, ведуться журнали інструктажів з техніки безпеки. В наявності план евакуації закладу, в повному обсязі проведено медичний огляд працівників та учнів. Контроль за попередженням травматизму, дотриманням техніки здійснює директор НВК, класні керівники, педагог –організатор, вчителі – предметними.

Одним із напрямків роботи є формування навичок здорового способу життя дітей та підлітків. В школі систематично ведеться робота по профілактиці ВІЛ/СНІДу, проводяться лекції на теми: „Життя без наркотиків”, „Міфи й факти про ВІЛ/СНІД”. Жодна дитина школи не курить.

З метою захисту прав дітей у навчальному закладі ведеться робота по вивченню Конвенції ООН про права дитини. Виготовлено стенд „Твої права”. Адміністрація НВК постійно займається питанням організації роботи з охорони життя, збереження здоров’я, попередження дитячої захворюваності та організації фізичного виховання дітей шкільного та дошкільного віку. Проводиться аналіз стану здоров’я дітей за результатами поглиблених медичних оглядів. Питання виховання свідомого ставлення до свого здоров’я як найвищої соціальної цінності, розглядалося на нараді при директорі. Велику увагу по пропаганді здорового способу життя проводить і учнівський парламент. Під його керівництвом проходить також і організація самообслуговування учнів, участь у суспільно-корисній праці, контроль за виконанням домашніх завдань, веденням щоденників, зошитів, збереженням підручників, організацією дозвілля. Координує дану ланку роботи педагог - організатор Смітюх О.О.

Для задоволення постійно зростаючих потреб читачів фонд бібліотеки укомплектовано науково-популярною, довідковою, художньою та методичною літературою, підручниками та навчальними посібниками, створено виставки „Бібліотека – книжчин дім”, „Наша книжечка дитяча-вірна подруга дітей”, „Мовні перлини для кожної дитини”, „Як виховувати у дітей любов до читання в сім’ї” та інші

Шкільна бібліотека функціонує у відповідності до Положення про бібліотеку загальноосвітнього закладу.

Учні школи забезпечені необхідними підручниками на 85% з своєї бібліотеки.. Підручники, яких не вистачає, позичаємо в інших школах району. Тому учні забезпечуються підручниками на 100 %. Особлива увага приділяється широкій популяризації державної мови, сучасної та класичної української літератури.

Бібліотека тісно співпрацює з сільською бібліотекою.

Значна увага в школі приділяється якості знань учнів. Адміністрацією школи проводиться моніторинг рівня знань учнів кожного семестру. У закладі проводиться робота щодо виявлення обдарованих та здібних дітей. Учні школи беруть участь в шкільних олімпіадах, в Міжнародному математичному конкурсі „Кенгуру”, Міжнародних конкурсах „Гринвіч”, „Колосок”, „Лелеченя”, знавців української мови імені Петра Яцика, українознавчій грі «Соняшник» та ін., в яких показали і добрі, і відмінні результати та були нагороджені дипломами та призами.

Заступник директора з навчально-виховної роботи здійснює контроль за діяльністю класних керівників, які сформували відповідне методичне об’єднання. Класні керівники віддають перевагу формуванню морально–духовної особистості, яка успішно самореалізовується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал та особистісно-орієнтованим формам виховання як традиційним, так й інноваційним. Щороку адміністрацією школи аналізується рівень профілактичної роботи по запобіганню правопорушень неповнолітніх. Всі діти шкільного віку відвідують школу. Учні беруть активну участь у шкільних та районних конкурсах, спортивних змаганнях. Переможцями неодноразово були Смітюх Юлія, Гвоздевських Михайло, Буйнівська Катерина та інші.

В НВК стали традиційними години спілкування „ Шануймо свій рід”, „Нехай завжди квітує дерево родинне”, „ Бабусю, рідненька, ти все в світі знаєш”,„Цікавий світ професій”, „Дім без книги, як день без сонця”, „Рідна мова материнська”, „Доброта починається з дитинства”, „Пісні рідного краю”, „Хліб - всьому голова”, спортивні конкурси і змагання „Долаємо перешкоди”, подорожі, цікаві вечори, акції: „Милосердя”, „Запали свою свічку пам’яті”, «Літопис пам’яті Небесній Сотні та воїнів АТО», проводилась ярмарка, отримані з ярмарки кошти пішли на лікування хворої дівчинки, проводились акції «Від серця до серця», діти школи листувалися з солдатами, створювали малюнки, „Ветеран живе поруч”, операції „Живи, книго!”, відзначаються визначні дати календаря. Інформація про проведену роботу неодноразово висвітлювалась на сторінках районної газети «Голос Володарщини», а також на сайті школи.

Велика увага приділяється естетичному вихованню і відродженню національних традицій „Світ захоплень моєї родини”. Проводяться конкурси і виставки малюнків, стінгазет, плакатів.

З метою естетичного оформлення класів, коридорів школи, створення затишку велику увагу надавалось озелененню, догляду за кімнатними квітами. Багато зусиль доклали до цього Шерстньов В.М., Карначова Н.Г. та Шлапак Л.І. В їхніх кабінетах буяють квіти цілий рік.

Структура виховної роботи в школі включає в себе діяльність учнівського самоврядування, основними напрямками роботи якого є формування морально–духовної особистості, яка успішно могла б самореалізовуватися в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал. Учні із задоволенням беруть участь у роботі комісій з питань навчання й дисципліни; благоустрою; культури і дозвілля; екології, спорту та здорового способу життя. Нормативно-правове забезпечення діяльності органу учнівського самоврядування здійснюється відповідно до Статуту. Підписано Угоду про співпрацю батьківської громадськості, органу учнівського самоврядування та педагогічним колективом закладу.

На 2018/2019 н. р. педколектив ставить перед собою завдання:

- створення оптимальних психолого-педагогічних умов для здійснення особистісного підходу в процесі формування громадянина України;

- навчання учнів першого класу за програмою Нової української школи;

- подальша робота над проблемною темою;

- вдосконалення структури методичної роботи;

- вдосконалення системи виховної роботи. Розвиток дитячого колективу. Загальнолюдське виховання особистості на основі народної педагогіки;

- створення умов для особистісного розвитку школярів та прищеплення навичок здорового способу життя;

- робота педколективу з розвитку творчого потенціалу учнів, формування навчальних умінь та навичок. Використання інноваційних педагогічних технологій;

- робота з батьками, співпраця школи, сім’ї, громадськості;

- зміцнення навчальної матеріальної бази;

- організація роботи учнівського самоврядування;

- більш широке впровадження інтерактивних методів навчання та інші.

Кiлькiсть переглядiв: 264

Коментарi