№ | Завдання і зміст діяльності | Термін виконання | Відповідальні | Примітка |
1 | Вивчення нормативно-правових актів із питань запобігання жорстокому поводження з учнів | Вересень | Адміністрація | |
2 | Засідання педагогічної ради. «Стан профілактики правопорушень». | Жовтень | Адміністрація | |
3 | Психолого-педагогічний семінар. «Створення позитивного псих-емоціоного клімату в шкільному колективі» | Жовтень | Адміністрація | |
4 | Нарад при нарада при заступнику директора з НВР. «Система роботи класного керівника щодо профілактики жорстокого поводження в учнівському колективі» | Жовтень | Заступник директора | |
5 | Нарада при заступнику директора з НВР. «Профілактика жорстокого поводження у відносинах учитель-учень» | Жовтень | Заступник директора | |
6 | Місячник правового виховання під гаслом «16 днів проти насильства» | Листопад | Соціальний педагог. Класні керівники | |
7 | Психологічна просвіта для вчителів «Основні види шкільного булінгу. Та як йому протидіяти?» | Грудень | Соціальний педагог | |
8 | Нарада при директорі «Ефективність роботи педагогічного колективу, щодо профілактики булінгу,суїциду серед учнівської молоді» | Січень | Директор | |
9 | Консультація педагогам «Шкільні конфлікти та способи їх розв’язання» | Березень | Соціальний педагог | |
10 | МО класних керівників. «Профілактика виникнення та подолання проявів булінгу в учнівському середовищі» | Березень | Голова МО | |
11 | Нарад при заступнику директора «Як уникнути бар’єрів у педагогічному спілкуванні». Класифікація типів жорстокого поводження з дітьми | Квітень | Заступник директора |
№ | Завдання і зміст діяльності | Термін виконання | Відповідальні | Примітка |
1 | Батьківські збори «Успіх вашої дитини». Дискусія «Сім’я – найзатишніше місце на землі», спрямована на виявлення сімей схильних до застосування насильства. | Вересень | Класні керівники | |
2 | Індивідуальна робота «Об’єднаємо наші зусилля задля життя без насильства» | Постійно | Адміністрація, соціальний педагог, класні керівники | |
3 | Вивчення умов проживання учнів, особливостей сімейного виховання | Постійно (за потреби) | Адміністрація, соціальний педагог, класні керівники | |
4 | Поновлення банку даних про учнів, які виховуються у функціонально неспроможних сімях надання їм належної соціально-психологічної підтримки й допомоги | Адміністрація, соціальний педагог, класні керівники | ||
5 | Презентація «Кулак – доказ? Крик – аргумент?»( у рамках батьківських зборів) | Грудень | Класні керівники | |
6 | Психологічна просвіта для батьків « Жорстока поведінка: форма вияву, профілактика булінгу» | Відповідно до планів роботи класних керівників | Класні керівники | |
7 | Поради для батьків «Безпечний Інтернет, Як спілкуватися з власною дитиною» | Лютий | Соціальний педагог, класні керівники | |
8 | Батьківські збори «Дитинство починається з любові». Бесіда «Як навчитися довіряти власній дитині?» | Березень | Соціальний педагог |
№ | Завдання і зміст діяльності | Термін виконання | Відповідальні | Примітка |
1 | Поновлення інформаційного стенду «Гаряча дитяча національна лінія з питань протидії булінгу» | Вересень | Адміністрація, соціальний педагог | |
2 | Моніторинг дослідження серед учнів щодо жорсткого поводження, шкідливих залежність | Вересень | Адміністрація, соціальний педагог, класні керівники | |
3 | Соціометрія. Вивчення Психологічного мікроклімату в учнівських колективах | Вересень | Соціальний педагог | |
4 | Індивідуальне консультування учнів для зниження психолого-емоційного напруження й надання допомоги у вирішенні конфлікту ( повторні консультації) | Постійно (за потреби) | Адміністрація, соціальний педагог, класні керівники | |
5 | Перегляд і обговорення кінофільмів, мультфільмів, телепередач, відео презентацій присвячених профілактиці жорстокості. | Постійно | Класні керівники Бібліотекар | |
6 | Індивідуальна робота у класних колективах «Об’єднаймо наші зусилля, задля життя без насильства» | Постійно | Класні керівники, соціальний педагог | |
7 | Місячник превентивного виховання під гаслом «16 днів проти насильства» | Листопад | Заступник директора, соціальний педагог, класні керівники | |
8 | Участь у проекті «Знаємо і реалізуємо свої права» | Постійно | вчитель правознавства | |
9 | Конкурс-виставка малюнків «Шкільному булінгу скажемо:«Ні!»» | Березень | Учитель образотворчого мистецтва | |
10 | Година спілкування: «Як будувати стосунки з однолітками. Взаєморозуміння – гарантія твоєї безпеки. | Квітень | Класоводи 1 і 3 класів. | |
11 | Ситуативні ігри «Я – конфлікт» | Листопад | Класні керівники | |
12 | Рольові ігри «Ситуація» | Квітень | Класні керівники | |
13 | Тренінгове заняття в межах виховних годин «Формування позитивного образу «Я» і профілактика жорстокого поводження» | Листопад – лютий | Класні керівники 1-9 кл. |